03-01-2015 Dag 9: Tha Khaek - Laos - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van Susan Pijls - WaarBenJij.nu 03-01-2015 Dag 9: Tha Khaek - Laos - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van Susan Pijls - WaarBenJij.nu

03-01-2015 Dag 9: Tha Khaek - Laos

Door: Susan Pijls

Blijf op de hoogte en volg Susan

03 Januari 2015 | Laos, Don Det Tok

03-01-2015 dag 9:

Tha Kheak (caves).
Om 9 uur wakker geworden en opgestaan. Bij de receptie info over dagtochten naar de caves (grotten) gevraagd. Maar het was erg duur. Terry en Dave kwamen er ook aan, dus we lieten onze backpacks bij de receptie achter, checkten uit en liepen naar de riverside (Mekong). Dat was nog een eind lopen, maar uiteindelijk kwamen we toch aan. We hadden inmiddels erge honger aangezien we nog geen ontbijt gehad hadden en gisteren een zakje chips als avondeten had gediend. We kwamen bij t hotel waar Terry haar vrienden zou ontmoeten en gingen zitten voor t ontbijt. Ik bestelde vegetable springrolls en de rest ging voor een hamburger met friet. (cultuur barbaren

• 05 Januari 2015 - 19:35

Kim:

Flink wat leesvoer Susan, maar ontzettend leuk om te lezen. Klinkt goed en gezellig allemaal. Geniet er nog maar lekker van!! Dikke kus&knfl

• 05 Januari 2015 - 22:13

Ellen:

Ik sluit mij bij kim aan. Sease the day and enjoy!

• 05 Januari 2015 - 22:37

Gerard:

Soms is het fijn om een cultuur barbaar te zijn maar verder blijft het een fantastisch verhaar wat goed te lezen is.