Cambodja, Laos, Birma - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Susan Pijls - WaarBenJij.nu Cambodja, Laos, Birma - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Susan Pijls - WaarBenJij.nu

Cambodja, Laos, Birma

Door: Susan Pijls

Blijf op de hoogte en volg Susan

26 December 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

Dag 1: Amsterdam - Hong Kong - Phnom Penh (Cambodja)

Om 07:17 uur met de trein naar Schiphol.
26-12-2014 Dag1:

Om 6 uur opgestaan om de trein van 7:17 uur te halen. Toen ik bij t treinstation aankwam stonden pap en mam me op te wachten. Erg lief van ze. Ik had gezegd dat ze me niet weg hoefden te brengen aangezien t zo vroeg was en we de dag-avond ervoor kerst hadden gevierd met de familie. Het was dus een echte verassing.

• 23 December 2014 - 17:40

• 28 December 2014 - 10:24

Pap:

Hoi Susan
    Ben net op -3 graden maar veel zon
    Dus geniet maar lekker bij 30 graden en laat snel wat van je horen.
    Xxxxx Pap en Mam

• 30 December 2014 - 10:41

Anouk:

Hey Suus.

Geniet, geniet, geniet.

Ik ben heeeeel benieuwd wat we hier allemaal gaan lezen. Leuk om je te kunnen volgen zo. Hopelijk komt er snel een nieuw bericht!

Groetjes uit 'frozen' Venray.

• 30 December 2014 - 23:31

Twanny:

Ha sus,

Goede vakantie,
    Geniet van alle mooie momenten.
    Ik ben benieuwd naar de fotos.
    X twanny

• 31 December 2014 - 19:22

Kim:

Susan, ook voor jou een gezellige bijzondere jaarwisseling gewenst en heel veel geluk liefde en plezier in 2015!!

• 31 December 2014 - 20:32

Ome Piet Tante Elly:

Hallo Susan wij wensen jou een fijne jaarwisseling en een heerlijke vakantie toe.
    Lieve groet Ome Piet Tante Elly

• 04 Januari 2015 - 23:45

Ome Wiel En Tante Mieke:

Ha Susan, nog de allerbeste wensen van ons je zal ook wel een mooie jaarwisseling hebben gehad. Wij hopen dat je een mooie vakantie hebt en dat alles goed gaat.
    We horen wel.
    Groetjes Wiel en Mieke.